شمارش معکوس جهت بهره‌برداری از پارکینگ مکانیزه جانباز محله نعمت آباد

احداث پارکینگ مکانیزه جانباز در محله نعمت آباد در گامهای پایانی قرار دارد و با نصب سازه اصلی پارکینگ، در آینده نزدیک افتتاح شده و به بهره برداری خواهد رسید.

پارکینگ مکانیزه جانباز محله نعمت آباد

با تلاش متخصصین شرکت اپتیم پارک (اولین شرکت دانش بنیان تولید کننده پارکینگ مکانیزه در ایران)، عملیات بتن ریزی دومین پارکینگ مکانیزه منطقه 19 تهران پایان یافت و هم اکنون این پارکینگ در مرحله نصب سازه قرار دارد. نخستین پارکینگ مکانیزه منطقه ۱۹ شهر تهران در خیابان انقلاب، در مجاورت بازار احسانی با ظرفیت ۱۸۰ خودرو به بهره‌برداری رسیده و احداث پارکینگ جانباز به عنوان دومین پارکینگ مکانیزه در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و با ظرفیت پارک ۲۰۰ خودرو، به رفع نیاز شهروندان و جبران کسری پارکینگ در این محدوده کمک خواهد کرد.

طراحی، تولید و احداث این پارکینگ مکانیزه به صورت کاملا بومی و در داخل کشور توسط مجموعه اپتیم پارک صورت پذیرفته است. تولید قطعات سازه فلزی اصلی این پارکینگ در محل کارخانه شرکت انجام می شود و پس از اتمام ساخت، به محل نصب منتقل و در آنجا مونتاژ می‌شود.

این پارکینگ مکانیزه از نوع پارکینگ آسانسوری تلفیقی (پالت لس کامباین) بوده و ظرفیت پارک 14 خودرو را دارد. 

آشنایی کلی با پارکینگ مکانیزه آسانسوری تلفیقی

پارکینگ‌ مکانیزه پالت لس کامباین، تلفیقی از پارکینگ مکانیزه آسانسوری (‌برجی) و پارکینگ مکانیزه پازلی استکه  به کارگیری آن، راندمان استفاده از زمین تا 85 درصد افزایش می یابد.

پارکینگ مکانیزه آسانسوری تلفیقی اپتیم پارک یکی از کاراترین انواع پارکینگ طبقاتی فلزی است که تامین پارکینگ مورد نیاز در مراکز تجاری، سالنهای همایش، مراکز تفریحی و فروشگاههای بزرگ را تسهیل می‌نماید. پارکینگ مکانیزه آسانسوری تلفیقی در حداقل فضایی با ابعاد 7.5 متر در 6.5 متر قابل اجرا می‌باشد و قابلیت طراحی متناسب با ارتفاع خودرو (سدان یا شاسی بلند) را دارد.

این پارکینگ، قابلیت نصب انواع سیستم های ایمنی (نظیر سنسورهای شناسایی خودرو و فرد، سیستم اطفاء حریق و سیستم توقف اضطراری) و سیستم ‌های کنترل تردد (اثر انگشت، کارت اختصاصی و …) را دارا بوده و امکان نصب نما و طراحی فضای تبلیغاتی در نمای جانبی پارکینگ از نکات مثبت پارکینگ آسانسوری تلفیقی است. 

ویژگی مهم دیگر سیستم پارکینگ آسانسوری تلفیقی، امکان بکارگیری سیستم پیشرفته چرخش خودرو (صفحه گردان یا Turn-Table) در داخل مکانیزم پارکینگ است که ورود و خروج خودروها به پارکینگ را تسهیل می‌نماید.

طرح نهایی پارکینگ مکانیزه جانباز

تصاویر اجرایی پارکینگ مکانیزه جانباز

WhatsApp
Telegram
LinkedIn
Twitter

مطالب پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *