پارکینگ مکانیزه آسانسوری پالت لس

مسئله کمبود فضا برای پارک خودروها به یک چالش جدی تبدیل شده است. پارکینگ‌های مکانیزه آسانسوری پالت لس، به‌عنوان یکی از نوآورانه‌ترین و کارآمدترین راه‌حل‌ها برای این مشکل، توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. این سیستم‌های پیشرفته با استفاده از فناوری‌های مدرن، امکان پارک خودروها را در فضایی محدود و با امنیت بالا فراهم می‌کنند. اگر قصد نصب پارکینگ مکانیزه آسانسوری پالت لس را دارید، در این مقاله به همه سوالات شما پاسخ داده‌ایم.

مشخصات پارکینگ مکانیزه پالت لس اپتیم پارک

حداقل ابعاد هر ماژول18 متر در 2.5 متر
7.5 متر در 6 متر
ظرفیت هر ماژول6 الی 60 خودرو
قابلیت پوشش نمادارد
اعلام و اطفاء حریقدارد
صفحه گردان (Turn Table) داخل سیستمدارد
وضعیت نصبقابلیت نصب در زیر و روی سطح زمین و به صورت توامان
نصب و راه اندازیقابلیت جابجایی پارکینگ از محل نصب شده به مکانی دیگر در کوتاهترین زمان
روش های وروددستی، اتوماتیک، کارت اختصاصی، اثر انگشت، اپلیکیشن، بارکدخوان
مکان نصب و کاربردحیاط منازل مسکونی، مکانهای تفریحی و عمومی، مراکز اصلی شهر، بانکها و بیمارستانها، حاشیه معابر، پروژه های اداری - تجاری و ...

پارکینگ مکانیزه آسانسوری پالت لس؛ پارکینگ طبقاتی برای استفاده بهینه از فضا

برخی از افراد پارکینگ مکانیزه آسانسوری پالت لس اپتیم پارک را با نام پارکینگ برجی نیز می‌شناسند. پالت لس یکی از انواع پارکینگ طبقاتی مکانیزه است که تکنولوژی پارکینگ‌ آسانسوری نسل قدیم و سیستم پارکینگ رباتیک را باهم تلفیق می‌‌کند. پارکینگ برجی، فضا و سرعت بیشتری نسبت به نسل گذشته‌ خود دارد. این نوع پارکینگ نیز همانند سیستم پارکینگ مکانیزه روتاری در سه وضعیت روی سطح زمین، توامان رو، زیر سطح زمین و کاملا زیر سطح زمین قابل اجرا است.

بررسی کارایی سیستم‌ پارکینگ‌های مکانیزه آسانسوری پالت لس

پارکینگ مکانیزه آسانسوری پالت لس اپتیم پارک، به‌دلیل قابلیت پیاده‌سازی سیستم ترکیبی و امکان طراحی پارکینگ چندکاناله، بهره‌وری زمین را به‌شدت افزایش می‌دهد. با اجرای این سیستم در قالب ماژول‌های موازی و چندگانه، تعداد جای پارک در دسترس نیز به‌طور چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.

ابعاد پارکینگ مکانیزه آسانسوری اپتیم پارک متناسب با ظرفیت طراحی و چیدمان پیشنهادی متغیر خواهد بود؛ اما به‌‌طورکلی این نوع از پارکینگ مکانیزه خانگی در حداقل فضایی با ابعاد ۲.۵ متر در ۱۸ متر یا ۷.۵ متر در ۶.۵ متر اجرا می‌شود. این نوع از پارکینگ، قابلیت طراحی متناسب با ارتفاع خودرو (سدان یا شاسی‌بلند) را دارد و ارتفاع طبقات آن، متناسب با نیاز مشتری، قابل‌انتخاب و طراحی است.

نحوه پیاده سازی و اجرا پارکینگ پالت لس

بررسی‌های دقیق مهندسی برای ارزیابی فضای موجود و نیازهای خاص پروژه اولین مرحله از اجرای پارکینگ مکانیزه آسانسوری پالت لس است. سپس، طراحی سیستم بر اساس شرایط محیطی و تعداد خودروهای مورد‌نیاز آغاز می‌شود. پس از تایید طراحی، مراحل ساخت و آماده‌سازی تجهیزات در کارخانه انجام شده و قطعات برای نصب به محل پروژه حمل می‌شود. 

ویژگی‌های امنیتی پارکینگ مکانیزه آسانسوری پالت لس

با استفاده از سیستم‌های پالت لس، امکان پارک تعداد بیشتری خودرو در فضای بسیار کم فراهم می‌شود که این امر، به‌خصوص در مناطق شهری پرجمعیت اهمیت فراوانی دارد. قابلیت نصب انواع سیستم های ایمنی (نظیر سنسورهای شناسایی خودرو و فرد، سیستم اعلان و اطفا حریق و سیستم توقف اضطراری) و سیستم ‌های کنترل تردد (اثر انگشت و کارت اختصاصی) از جمله سیستم‌های امنیتی پارکینگ مکانیزه آسانسوری پالت لس محسوب می‌شود؛ همچنین عدم سرقت وسایل داخل خودرو از دیگر ویژگی‌های امنیتی این پارکینگ‌ها است.

سرعت و سهولت استفاده از این سیستم‌ها نیز دیگر مزیت برجسته است. فرآیند پارک و خروج خودرو به صورت تمام اتوماتیک انجام می‌شود که این امر باعث کاهش زمان انتظار و افزایش رضایت کاربران می‌شود. این مزیت در پارکینگ چرخشی نیز به خوبی مشهود است و کاربری آسان و سریع را تضمین می‌کند.

پیاده سازی پارکینگ مکانیزه آسانسوری پالت لس با اپتیم پارک

پارکینگ مکانیزه آسانسوری پالت لس امکان پارک بیشترین تعداد خودرو را در کمترین فضای ممکن فراهم می‌کند. برای دریافت مشاوره جامع و دقیق در زمینه انتخاب پارکینگ مکانیزه مناسب، سایت اپتیم پارک انتخابی ایده‌آل است. این پلتفرم با فراهم آوردن اطلاعات کامل و متنوع در مورد انواع سیستم‌های پارکینگ مکانیزه، به شما کمک می‌کند تا براساس نیازها و شرایط خاص مکانی خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.